tiistai 30. lokakuuta 2012

Tunnustus Gerriltä

Lumisateista tiistaita! Meille on satanut oikein mukavasti jo lunta ja lumitöitäkin on päässyt jo pariin otteeseen tekemään. Nyt ollaan vain painuttu plussan puolelle, niin saas vain nähdä saammeko pitää kuinka kauan tuon ihanan lumivaipan. Olen tänään niin hyvillä mielin monestakin pienestä asiasta.. Ensinnäkin kiitän teitä kaikkia taas ihanista, runsaista kommenteistanne ja monen monta uutta ihmistäkin oli vieraillut blogissani jättäen ihania kommentteja. Ja ihanat, suuret kiitokset teille jokaiselle, jotka olette kirppiksellä vierailleet ja mainosta jakaneet ja jotka olette kannustavia kommenttejanne jättäneet niin lahjakorttiarvontaan kuin sähköpostiinikin ja hurjan paljon onkin jo sivun katseluja, kohta jo lähennellään 10 000 :)  Pari viikkoa sitten Hollantilainen Gerrie oli liittynyt blogini lukijaksi ja häneltä olin saanut viikonlopun aikana tälläiset ihanat tunnustukset blogiini. Olen ihan äärimmäisen kiitollinen hänelle näistä tunnustuksista, ihan kuten olen teistä jokaisesta, jotka olette liittyneet blogini lukijaksi, tai muuten vain vierailette sivullani. Näin kotiäitinä, jonka mies  käy kotona vain viikonloppuisin,( joskus ei silloinkaan) ja jonka suurin aika menee perheen arjen pyörittämiseen ja aikaa tällä hetkellä omiin harrastuksiin ei juuri ole lainkaan, kommentinne ja vierailunne blogissani antaa minulle tosi paljon. En olisi koskaan voinut kuvitellakkaan, että blogaaminen tuo ihania uusia ihmisiä ympärilleni ja vaikka te ihanat ihmiset olette kukin tahollanne jossakin kaukana, minusta silti  tuntuu että te olette kuitenkin minua niin lähellä. Monen kanssa teistä, vaihdamme kuulumisia sähköpostin välityksellä ja tuntuu kuin olisin tuntenut teidät jo kauan :) Kiitos teille jokaiselle, tästä mitä jaatte kanssani,   Askartelun iloa päiviinne!! Toivottelee, Mari-Susanna

1 kommentti: